Veel gestelde vragen
Vraag 1 Wanneer betaal ik verzendkosten?
U betaalt geen verzendkosten wanneer uw order groter is dan 150,00 exclusief BTW. Is uw orderbedrag kleiner, dan betaalt u 7,23 excl. b.t.w. verzendkosten. Voor Belgie en Duitsland geeft het systeem de verzendkosten aan. Deze zijn afwijkend.
Vraag 2 Waar wordt mijn zending aangeleverd?
Uw zending wordt door de vervoerder afgeleverd op het door u aangegeven afleveradres. Vooraf wordt u altijd op de hoogte gebracht van de leverdag.
Vraag 3 Wordt mijn bestelde product gemonteerd geleverd?
Onze bureaustoelen en konferentiestoelen worden (deels) gemonteerd of geheel gemonteerd en gebruiksklaar geleverd. Dit is afhaankelijk van het model. Alle bureaustoelen worden geleverd met een duidelijke handleiding. Overige producten wordt ongemonteerd geleverd. Uiteraard kunt u ons inschakelen voor complete montage en inhuizing van uw kantoormeubilair.
Vraag 4 Heb ik garantie op mijn producten?
U heeft altijd garantie op de producten die wij leveren. Gehanteerd wordt de termijn van de fabrieksgarantie.
Deze is altijd minimaal 1 jaar en op RH en HAG stoelen zelfs 10 jaar
Vraag 5 Hoe lang is de levertijd van mijn bestelde producten?
De levertijd van de door u bestelde producten is afhankelijk van uw keuze. De levertijd kan variëren van 48 uur (uit onze voorraad), 5 werkdagen (uit voorraad van de fabriek-importeur-of ons extern hoofdmagazijn) tot 4-6 weken (gevarieerde stoffen en bladen). De levertijd wordt u zsm bevestigd per mail. Wij zijn hierin afhankelijk van de fabrikanten- en of importeurs.
Vraag 6 Is er een mogelijkheid om een tijdje te proefzitten?
Ik heb interesse in een stoel maar weet het niet zeker. Is er een mogelijkheid om een tijdje proef te zitten?
Ja, voor een proefstoel kunt u mailen naar: info@mijnkantoorinrichting.nl Dit is ook sterk afhankelijk van het gewenste model
Vraag 7 Retourneren?
De te retourneren producten moeten voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden teruggestuurd. De producten worden niet teruggenomen indien u de gebruiksaanwijzing en/of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
Wij accepteren uitsluitend retouren die vooraf bij ons aangemeld zijn via info@mijnkantoorinrichting.nl Retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld, worden niet geaccepteerd.
De geretourneerde artikel(en) moeten binnen 7 dagen na verzending van uw bestelling aan ons geretourneerd zijn.
Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke u ontvangt na aanmelding van de retour en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor, servicepunt van TNT Post of een servicepoint van DHL. Bij de afgifte ontvang u een verzendbewijs met daarop een barcode, bewaar dit verzendbewijs totdat uw retour door ons verwerkt is.
Zowel de aanmelding als de ontvangst van uw retour wordt door ons per e-mail bevestigd.
mijnkantoorinrichting.nl
- Welkom
- Bureaustoelen
- SALE showroom !
- Bureaus
- Zit-sta oplossing
- Humanscale Monitorarmen
- Artifort
- Authentic Models
- Bert Plantagie
- BIC Carpets
- Spoinq
- Lande
- Design Merken
- Akoestische ruimtes
- Akoestisch paneel
- Akoestische lamp
- Akoestische plantenbak
- Flexwall
- Staand vergaderen
- Vergaderen
- Bureaufiets
- Lounge & Poef
- Opbergen
- Accessoires
- Entree
- Restaurant
- Realisaties
- Office supplies
- Laatste nieuws
- Over ons